Converse, jensjacka och kort klänning

Den här outfiten kommer användas flitigt i sommar. Med min korta visa klänning med virkad överdel, slitna jeansjackan med mina nya converse! Antigen röda eller vita! Pricken över i; t måste ändå vara bohom- hårbandet, ett marinblått flätat. I Barcelona senare i sommar kommer jag absolut gå kläd såhär!


Volang klänningen Zara 399 kr
Skor converse 698( går att hitta varsomhelst egentligen)
Jeans jacka JC 559 kr
Skinjacka kapphal 399 kr

Alla saker går självklart att hitta billigare, jag letar självklart alltid efter billigaste och snyggaste, tycker inte det spelar någon roll om det är något fint märke eller inte någon gång tycker jag väl att det kan vara roligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0