Mitt rum

Jag har plötsligt börjat älska älska USA flaggan har köpt tecke, kudde, tröjor, väskor, tavlor, iPod skal. Bara älskar den!!
Här är en bild på mitt rum där man kan skymta lite av det röda tecket och den röda väggen! Tecket är köpt på hemtex för hundralappen! Ett kapp! Kudde går att köpa till för 59 kr. Jag har även en kudde men den är aldrig på sin plats förutom när jag sover.... De två vaserna ät av metall och heter Papua. Den svarta kudden är ifrån Ikea och kostade 59 kr finns även i vitt!

Tro mig detta är fortfarande ingen inrednings blogg det är fortfarande en mode foto blogg.
Det var en som skickade ett mail som ville att jag göra detta inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0