Hemma...(och lite annat)

oohh.. Äntligen hemma efter en lång skoldag.. phuu...
Min eftermiddag är helt vanlig..( för en gångs skull) Men i alla fall håller jag på att skissa på min  nya klänning som jag köpte igår! helt underbar!! tyget är tunt och marin blått.
Annars håller jag på att  förbereda för min och mammas Foto Session. För er som inte vet:
Jag och min mamma planerar en plåtning i helgen.. vi ska sätta upp vitt tyg som i en foto studio. Sedan ska hon få fota mig i mina klänningar! jag ska försöka visa fotona här men jag vet inte om jag hinner... det tar ju alltid lite tid att ladda upp de...

jag ska försöka att kasta in ett litet fort inlägg i kväll också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0