Vad jag har för mig

Idag har jag latat mig(sportlov).
Idag och igår la jag upp några skönhets/ nagel- tips som jag har i " Blogg- arkivet", som jag aldrig har lagt upp. Om det tips jag har gett inte fungerar ska jag skriva nogranare sedan!

Detta blir ett kort inlägg eftersom jag ska redigera bilder som nog kommer upp lite senare ikväll ( det menas att de kommer upp om 5-10 min. Någon gav i går en komentar om att hon/ han ville ha beskrivning på jag redigerar mina bilder. Jag har börjat skriva lite på den i ett word dokument. Så jag hoppas på att det kommer upp 10 bilder senare( hoppas och hoppas det är ju jag som ska lägga upp dom * Smart)

* ironiskt


Detta blev mitt " Vad jag har för mig" för idag!

Bilderna kommer som sagt om några minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0