Tisdagsplaner

Sitter och myser framför tv, fotboll..( har övertalat mig själv. Badade förut i bubbelvadet, så himla skönt när det är så här regnigt ute.. Ussssssh! Har haft en mysig dag med Amanda och andra kompisar. Ska vara med henne imorgon också! Det var en masa pyssel, skratt och bus idag! Så himmla mysigt. Innan jag drar till stan för att träffa Amanda ( igen) ska jag försöka slänga upp dagens outfit! Ska iallafall använda mina converse i morgon tror att det blir de vita, eftersom jag tror att det blir en spets top från gina, köpte den för någon månadsen, men iallafall, passa på att fynda! Fins fortfarande kvar i affär! 99 kr finns i massa neon färger och en vintage färg( som jag har). Om jag orkar( morgon pigg jag är okej inte alls) lägger jag upp dagens outfit annars lägger jag upp den när jag kommer hem. Kommer hem vid 14.30

Såhär ser mina converse ut! Använda än gång, dock är mina röda nya flitigt använda.
Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0