Min blogg

Hej och välkommen! Jag heter Julia och är 11 år. Jag kan bara inte få nog av design, teckna, pyssla, inreda och Mode!
 Ni kommer få följa mitt liv i vått och torrt.

Någon dag hoppas jag att min blogg blir som blondinbella, Foki, kenza.
Jag bor utanför göteborg, utan för göteborg är det fantastiskt att fota på!
Jag kommer skriva om min vardag, lägga upp foton och såklart snacka om mina intressen!

Jag har blivit Inspererad av många andra bloggare som Foki, jag har även fått ett intresse av henne, att pynta naglar och ja... mmin dröm är ju att åka till Tokyo/japan, och USA. Jag har fått min insperation av Nevenarien, också. Mina svenska idoler är Foki och Nevenarien!!  Själv hoppas jag att jag kan insperera andra som tittar in på denna blogg då och då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0