Frågestund Del 1

Jag tyckte att det var dax för en frågestund! Mailen har bara ploppat in den senaste månaden! Tack, utan er skulle detta varit tråk... Men men.. Let`s gooooo!

Det är bara att fråga på¨jag har redan svarat på alla frågor så man kan inte ställa frågor till frågestund del 1 längre!

åHar du någon inplanerad resa?
Jaaa! Faktiskt två.... en solresa i år, en solresa till maldiverna eller Thailand nästa år.



Från Maldiverna 2008. Världens finaste ö!



Bor du i hus eller lägenhet?

i Hus strax utanför göteborg vid en sjö.



Vad är dina största intressen?

Skönhet, fota mode, designa och resa.


Har du några djur?

Ja.. två söta katter en kattunge och en mamma.



kan du göra en live vidio blogg?

Jätte bra ide klart jag kan! och ska om jag får årdning på min webcam!


Det var allt för denna gången!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0